Oświadczenie gwarancyjne
GWARANCJA
Warunki gwarancji
O ile nie wskazano inaczej, gwarancja udzielona na produkt jest zgodna z wymogami obowiązującymi w kraju, w którym dany artykuł jest sprzedawany.
Gwarancja udzielona przez producenta uzupełnia prawa przysługujące konsumentowi na mocy obowiązującego prawa dotyczącego artykułów, do których odnosi się niniejsza gwarancja.
Hozelock udziela gwarancji producenta pierwotnemu nabywcy na każdy fabrycznie nowy produkt wyprodukowany przez Hozelock i sprzedany przez autoryzowanego dystrybutora produktów Hozelock. Gwarancja ta zapewnia pierwotnemu nabywcy ochronę przed usterkami będącymi następstwem wadliwego wykonania i/lub zastosowania wadliwych podzespołów w okresie gwarancji obowiązującym od daty zakupu produktu.
Gwarancja rozszerzona
W przypadku wybranych produktów Hozelock okres gwarancji może zostać wydłużony, o ile spełnione zostaną następujące warunki:
- Produkt kwalifikuje się do udzielenia na niego rozszerzonej gwarancji, zgodnie z informacją zamieszczoną na opakowaniu danego produktu.
- Produkt zostanie zarejestrowany przez użytkownika końcowego w ciągu 30 dni od daty zakupu w następujący sposób:
- na stronie internetowej dostępnej pod adresem https://spares.hozelock.com/guarantee.
- Jeśli użytkownik nie ma dostępu do internetu, może skontaktować się z działem obsługi klienta Hozelock i w ten sposób zarejestrować produkt.
Składanie reklamacji
Jeśli produkt dostarczony przez Hozelock w okresie gwarancji okaże się wadliwy z powodu wady produkcyjnej i/lub zamontowania w nim wadliwych podzespołów, Hozelock naprawi lub wymieni wadliwy produkt na nowy pod warunkiem, że konsument przedstawi oryginalny dowód zakupu.
Ważne: zarejestrowanie produktu nie jest równoznaczne z posiadaniem dowodu zakupu. Oryginalny dowód zakupu jest wymagany jako podstawa roszczenia gwarancyjnego.
Zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany do wykazania przed Hozelock w sposób satysfakcjonujący, że defekt lub uszkodzenie produktu wynika wyłącznie z wadliwego wykonania lub zastosowania wadliwych materiałów, a nie:
(a) zużycia produktu w toku normalnego użytkowania;
(b) poddawania produktu naprawom wykonywanym poza autoryzowanym serwisem Hozelock;
(c) użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczenie lub jego zaniedbania, np. pozostawienia na mrozie, niewłaściwej lub niewystarczającej pielęgnacji, nieostrożności (w tym upuszczenia) i użytkowania w nietypowych warunkach;
(d) uczestniczenia produktu w wypadku lub podejmowania próby jego samodzielnej naprawy, modyfikacji lub weryfikacji jego stanu technicznego, z wyjątkiem gdy czynności te są przeprowadzane przez lub na zlecenie Hozelock albo zatwierdzone przez Hozelock i przeprowadzane zgodnie z instrukcją wydaną przez Hozelock;
(e) użytkowania produktu niezgodnie z dobrą praktyką i wbrew instrukcjom lub zaleceniom Hozelock;
(f) zamontowania w produkcie nieoryginalnych części zamiennych lub akcesoriów;
(g) Ważne: zarejestrowanie produktu nie jest równoznaczne z posiadaniem dowodu zakupu. Oryginalny dowód zakupu jest wymagany jako podstawa roszczenia gwarancyjnego.
Jeśli produkt zostanie uznany za wadliwy i konsument zechce skorzystać z gwarancji producenta, Hozelock naprawi lub wymieni wadliwy produkt na nowy na własny koszt, przy czym wszelkie koszty poniesione w związku z przekazaniem reklamowanego produktu do serwisu gwarancyjnego, w tym koszt transportu, koszt podróży, stracony czas, koszt dostawy i koszt odbioru, leżą po stronie konsumenta. Gwarancja producenta nie narusza ustawowych praw przysługujących konsumentowi.